jag tog en paus från bloggandet säger vi

fyfan va mina händer luktar fisk
det kom en gubbe hit som mamma tydligen kände och hade fått så mycke fisk så vi fick en
och jag som är världens gulligaste dotter erbjöd mig att hjälpa till att rensa den
JA DET VAR EN HEL FISKJÄVEL  MED HUVUD OCH ALLT
eller ja, huvudet hade han skärt av så det låg i slasken
det var en gädda, kan man ens äta gädda? 
fyfan det gör jag inte om

annars så har jag varit i karlstad hos susanna, och handlat lite kläder
fyfan va dyrt allt har blivit!! jag köpte inte mycket men jag är alldeles pank när jag kommer hem???
jag tänkte faktiskt lägga upp bilder på vad jag köpte mig, men så hittar jag ju inte kameran

nu ska jag gå och tvätta händerna igen


Kommentarer
Postat av: Anonym

säker på att det är pga fisken dina fingrar luktar?

2012-04-02 @ 17:51:56
Postat av: sv; anonym

ja, jag är ganska säker på att det var fisken. :d

2012-04-02 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0