u know

ojoj, mer än en vecka sen jag la in ett inlägg.. måste skärpa mig om detta ska fungera.
kan ju börja med att jag och susanna gick upp klockan 6 och sprang/gick i en halvtimma imorse! galet!
är rätt stolt, vi har bestämt eller, jag har bestämt att vi ska ut och springa varje morgon!
det är 2011 det.

nu till bilderna som aldrig kommer upp, håller på att importera in dom i datorn men det ska jugå så jävla seeegt!
12 av 67 har det nu stått i några minuter, blev lite fel förut så nu är bilderna splittrade i olika mappar så det tar liite tid.

MEN imorgon är det tooorsdag, och det innebär skola. blä
som vanligt hehehehe, kom inte på nåt bättre att skriva.

brottades med en konservburk imorse och slutade med ett plåster på tummen, 2cm långt sår! :( buuhu.
allt ska hända mej, vill inte dö. kanske blir blodförgiftad, skulle va kul att pröva bli det.
nej usch, nu går jag ner.

lite bilder lägger jag in imorgon om det nu funkar och om jag nu kommer ihåg, ska spela innebandy troligen om ja har skjuts så förvänta er inget, gooodbye



PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0