kalaaaas

LISEBERG


kuuuuuuuuul

var super taggad för att åka atmosfear.
vi ställde oss i kön. rätt se lång due.
men sen ändrade vi oss (amelia och jag) för vi va så hungriga så vi gick och åt och bestämde att vi skulle åka den senare.

sen stog vi i kön till "slänggungorna" som amelia kallar dom. ja vet inte va dom heter, uppsvinget? aja inge viktigt.
och marlen, marcus och martin tror ja de var gick till atmosfear.
sen kom de tillbaka och jag fick höra att det var något tekniskt fel på den.
så jävla typiskt! blir så förbannad ju åh vilken dret.
aja, det var kul iallafall.  låååångt att åka, men de vare värt! :D




mitt sommarlov har inte börjat än.

har fan gått upp mellan 07.00-09.00 hela veckan.
fotbollsskola.
inte alls lika kul som förra året. men lite träning äre iallafall.
inte så mycket att skriva om det.

idag har jag vart på forbollsskola och senare duschade jag och sen drog vi till mormor & compani å åt mat.
sen jädrar drog vi igång alltihopa.

kerstin rullade köttbullar i stora lass, gunn-britt stekte köttbullar och lagade janssonsfrestelse i stora lass, mormor gick runt och surrade överallt, jag hackade 21 ägg, satte i snören i julkulor (?) mm........


mja, fullt upp.
 mormor hatar att ha fläkt på så ni kan ju tänka er hur jag luktar nu.
orkar itne duscha igen.
måste de imorgon iallafall eftersom susannaidioten har med sej platttången till pappa så ja kan inte platta håret idag! :@ får damp på henne ibland så jag vill........... ja..

å just ja, ni kanske vill veta varför vi lagar så mycke mat! HAHAHAH....
mormor fyller 75år så hon har kalas/fest imorgon! måste ju firas!

nu ska ja inte lova för mycket, men kaaaaanske kommer upp några bilder nån dag. ;d

vi hööörs! :d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0