.

Dag 21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

jävlar vilken snygg brud, typ


nej, men beror på, har jag duschat och kollar mej i spegeln när det är halvtorrt så kan det se förjävligt ut.
speciellt om jag har lagt mej innan jag har plattat det. plattar ja de inte innan jag lägger mej ser mitt hår fett ut nästa dag när jag har plattat det. = HATA LOCKAR

wow de blev mycke nu


har problem också.
hittar inte laddaren till min mp4, hur fan ska ja klara av en 4h lång bussresa med amelia utan den? :'(
får seriöst panik om jag inte hittar den. (fjortis)




imorgon är det match mot vitsand, (riktig denna gång) hoppas på några hundra-noll :D
innan det befinner jag mej upp på nyvallen, fotbollsskola! WIIIIEEEEE, nä men lite kuligare vare förra året. men bättre att vara med där än att ruttna framför datorn (y


jävlar, nu räcker de nog

nu ska jag platta håret HEJ DÅ




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0