spysjukan måste vara den hemskaste sjukdom som finns, förutom cancer (?)

fyfan!
värker i hela kroppen.
kan man ha mer otur?
lite surt att hans och jossa, vår reserv också blev sjuka..heh 
men gött att ni slog s-bäck iallafall,måste erkänna att jag var lite stolt när ni ringde. (a)

nästa år ska jag käka vitpepparkorn 24/7
de senaste 2 dagarna har jag ätit: 2strimlade äpplen, en halv tugga rostat bröd, vatten och cola. (y)
orkade äta lite mat idag, fast vanligtvis skulle jag nog ha ätit dubbelt så mycket. så hungrig är jag fortfarande. men får ont i magen om jag äter för mycket på en gång..
johanna: jag antecknar.

asså, mitt hår. just nu har jag uppsatt, men har jag inte det skulle man nog kunna tro att det bor en hel flock med kråkor där, och jag skojar inte nu.
det är dubbelt så kort nu.
konstigt eftersom jag duschade i torsdags.. HAHA, kanske lägger upp en bild på det om ni har tur.

funderar på att gå och duscha nu, men vågar inte gå uppför den långa trappan, så jag kommer nog sitta här ett tag till, heeeejdå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0