count on me

oj, här vare livat.
på måndag åker jag till exär och sätter på mitt tandsmycke, äntligen! (lägger in en bild på det när det är klart),
tar kort till nåt kort efter det oxå.
tisdag, branäs och lan.....
ons, lan och efter det ska jag till hårfager, gissa om jag kommer somna.
torsdag, vill jag till k-stad men beror väl på när mamma har tid.
fred,lör,sönd gitarr/berättelsetid..............................................

imorgon är det folkrace, LYCKA TILL MAJSET! :*




1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"i engelsk tv"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

en lampa

3. Vad var det senaste du såg på tv?
hm..skräckattacken hette det nog. 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23.46? -23.40

5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
 tuggar tugggummi

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
 gick hem från bussen.  :o

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
 kissies.se <3<3<3<3

8. Vad har du på dig?
jeans, linne tröja strumpor mm..

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
 födde barn, ungefär samma drömmar som jag brukar drömma om nu för tiden.. O.o

10. När skrattade du senast?
förut, åt susanna som vanligt.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
 vit tapet + tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
 hm, hah jora. förut. susanna fick ett liiiitet utbrott **host** 

14. Vilken var den senaste film du såg?
 oj.. kommer inte ihåg. ;o

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en resa till u.s.a, ett nytt badrum och skänka pengar till behövande barn (säger man så?)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
ehehe,näe

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
fatta liksom inte frågan.. (?)
EN? finns hundratalssaker man behöver förändra tycker jag, men någoting om miljön eller barn/fattiga människor? krig? nått sån(n)t ja.

18. Tycker du om att dansa?
ja, men inte inför folk.  i´m a chicken

19. George Bush?
 har inte en susning om vem han är..


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke: alexander eller ett dubbelnamn
Flicka: alice eller astrid

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
överväga?.. jag skulle kunna bo utomlands ja, men beror oxå på vart.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
mitt riktiga namn är egentligen gus

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade en anledning. det är fan inte lätt åh va jag

2011-02-26 @ 00:44:38
URL: http://formyentertainment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0