jimmy gets high

skrev ju att det skulle bli ett längre, intressantare och lite bilder i nästa inlägg men det hade jag glömt bort..
å nu sitter jag vid en dator som inte  har en enda bild i sig. tyvärr.
ooch så har jag fortfarande inte skrivit klart min berättelse, men sådan ängel som håkis är så får jag ta så lång tid som behövs.. vilket jag verkligen behöver.

har varit stressad och nervös spänt hela dagen, vet inte varför? kanske för att jag.. nej? har ju inget att vara nervös för, jag inbillar mig bara, har fjärilar i magen nu tillochkmed 
har inga kläder som passar, känner onödig press på gitarrläxan som jag inte har lust att träna på, vet inte om mina skidor åker som dom ska heller, kanske skulle vara bra att prova dom innan vasaloppet?
ja, det tar jag imor..på freda
bra, nu vet ni liite.
nu är klockan 22.58 och jag måste lägga mig om jag ska orka gå upp.
så gonatt, hoppas jag kommer ihåg bloggen imorgon så jag kan lägga upp några bilder.
men har man ett minne som en 80åring så har man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0