jävla rubrik

hatar hatar hatar att vi ska ha träning på måndagar och onsdagar, mitt hår är så fett så man skulle kunna tro att ja tvättat håret med smör typ

igår hade vi ingen träning så jag tvättade aldrig håret vilket resulterar en massa massa fett

MEEEEEN DÅ MÅSTE JAG TIPSA OM EN SUPERBRA GREJ!

ta lite mjöl, ja låter kanske inte låter så bra men det funkar!! på mej iallafall

jag vill inte tvätta mitt hår för ofta för mitt hår blir så torrt + att jag hatar när håret skiner och är glingt, det går inte att fixa det alls för det bara glider bläääää
men jaja  testa! superbra trick :D

nu när jag tänker på det kommer jag inte ihåg när jag tvättade det senast fy va äcklig jag är

<--kolla in min underbara dubbelhaka också




Kommentarer
Postat av: Ronja :)

söt du är då!

2011-12-15 @ 19:26:42
URL: http://ronjavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0