01 04 11

jäävlar, kollade klockan på datorn och det stod 22.29, är det någon som har ändrat här eller är det datorn som försöker lura mig?

aja, trött just nu.
gick och la mig 15.51 vaknade av att susanna väckte mej för det var mat ca 7
har sovit i ungefär 3h, igår sov jag också.
men det var nog för att vi hade åkt slalom hela dagen, sen kvart i sex skulle vi vara i värnäs, innnneeeeebbbbaaannddy.
så imorse var jag liiite stel kan man säga.
okej, nog om detta.

funderar på att ha en sån där lista många använder för att ha något att skriva om och berätta mer om sig själva.
alltså, att man lägger upp listan och sen tarman en sak av den varje dag, blir nog perfekt för mig.
så jag har nåt lite intressantare att skriva om.


mamma har ringt en som är duktig med kameror, har alltså bestämt att jag ska köpa en systemkamera (canon) vet inte riktigt vad den heter (har lika dåligt minne som typ en 99årig gammal gubbe)
meeeen, får bara 300kr i mån så jag kommer få spara ett tag. mellan0 4000-5000 kostar den, med obejektiv. tyckte det var ett billigt pris. ;D


ett längre inlägg för er som äääääääääälskar att läsa.


peacee








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0