Dag 1

En bild på mig + 10 fakta om mig



mitt namn vet ni antagligen redan så det skippar vi.

1. jag bor i en liten by kallat Segenäs

2. har 2 syskon, en syster en bror

3. mina föräldrar är skilda, bor oftast hos pappa på helgerna

4. har 2 hamstrar som ser precis likadana ut så jag kallar båda två för gullet

5. jag älskar musik och kläder

6. brukar logga in och ut på fb flera gånger och läsa om alla "händelser" för att jag har dåligt att göra

7. är förbannat blyg

8.  HATAR att inte kunna sluta bita på mina naglar

9. hatar när tjejer säger att dom är feta fast dom vet att dom är smala som pinnar, det bara skriker uppmärksamhet av dom

10. jag har använt ett par byxor 4 dagar i sträck, bara för att dom är dom ända som passar bra,  åh va fräscht





Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2011-04-09 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0