baby goodbye

medans jag sitter uppe helt ensam och väntar på att mitt hår ska torka gör jag ett snabbt inlägg och visar att jag inte dött ännu. okej, ensam är väl kanske att ta i..
just nu befinner jag mej i mormors lilla lägenhet i stora staden Karlstad. sitter bara en meter ifrån mormor, sovande i en blommig soffa, ca 3-4meter från susanna, läsande i en nästan nybäddad säng. antecknar, yep

har shoppat lite grann, kommer kanske upp bilder på det någon dag.. well, you know me så nä. skulle inte tro det kommer upp några bilder
typiskt mej att duscha så sent, hatar att lägga mej med blött hår, känns så ofräscht dagen efter. blä
typiskt mej stämmer inte riktigt, men det lät bra så 
nej, känner att jag borde sluta skriva nu innan det spårar ut helt  (redan gjort) 

JAJA HEJ DÅ OCH GODNATT JAG ÄLSKAR MIN MORMOR typ <3<3<3<3<<3<3<3<<3<3
nej nu slutar jag gönn natt 

 är det bara jag eller är "gönn" ett jävla fult ord?  shoppat också, fjantigt det låter, nu ska jag gå och shoppa? vem säger så? :o    yä, ska börja med dagens fula ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0