3

okej, vem försöker jag lura?
klart jag vill att folk ska läsa min blogg.
så nu skriver jag upp mitt bloggnamn på msn och hoppas på att några ser det och verkligen vill läsa..
jag ångrar mitt första inlägg men eftersom jag inte vet hur man tar bort sånt eller om man i huvudtaget kan ta bort någonting, så får det stå kvar. 

nu har jag skrivit 3 inlägg idag (med dehära).. så detta blir det sista. haha, kanske har blivit lite beroende?.. men det går snart över. :)

kom hem för ungefär en kvart sen. stina kom förbi med några filmer som vi skulle kolla på..
en utav dom var en skräckfilm. vi såg ca 10 min på den sen blev det alldeles för läskigt.. :s
dessutom skulle ju hon cykla hem åxå.. så vi kollade på en annan film ist, jag och susanna följde med henne en bit på vägen.


fan, missade idol :(
får se på datorn nån dag istället.



                                                                                                           ≈ s o f i a  j ö n s s o n ≈


Kommentarer
Postat av: Stajna ;)

men den va ju fan skitläskig ;O

2010-10-10 @ 10:14:41
URL: http://ponygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0