så mycke bättre

tjaa hej tjoho titut, osv, osv..

åh, det ä skola imorn.. :(
det är en sak som gör mig riktigt ledsen!
usch och fy!

har faktiskt ingenting att göra nu för tiden på kvällarna.. 
så jag tänkte gå och lägga mej, nu...... :o
ja, jag är medveten om att klockan bara är kvart i nio men jag är liten och behöver min skönhetsömn, så egentligen är det ju ganska bra att inte ha nåt att göra.
 
jag kom på att vi har so-prov, om man nu ska kalla det prov^^
ja, jag tänkte vara duktig, så jag tog med mig min pärm med alla mina papper och sånt hem för att kunna göra klart det på lovet.
men guess what, jag kan inte hitta den.. typiskt sofia. jag vet iallafall att den ligger i min väska..

och jag kan absolut inte fatta att jag alltid, alltid ska glömma vart jag lägger min mobil, dessutom stänger jag av ljudet eftersom susanna blir sur på mej när jag skriver sms med ljudet på, för jag har ett roligt knappljud som jag inte kan få bort..
men nu har jag min mobil iallafall..... eller ja, den är nere någonstans iallafall.. fast med utan ljud..hm
men skitsamma, jag hittar den säkert nånstans. de brukar jag göra. för min mobil vill aldrig gå ut ur huset så jag kan köpa en ny! :(

oj, nu blev mitt korta inlägg långt, på så kort tid..
jaja, ska gå ner och leta efter min mobil och sen gå och lägga mej.
GODNATT! <3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0