pip

skrev ett inlägg tidigare idag men det har tydligen fösvunnit.. :s
aja, är hos pappa just nu, ska vara här hela helgen.
på tisdag åker jag till karlstad med syster och min gulliga mormor. (a)
sitter bra med ett lov nu tycker jag!
iof äre ju bara lov i en vecka men det får väl duga, antar jag. ;d

har skaffat hamstrar nyligen.. såklart glömde vi fråga vilket kön det var på dom..
det är 2 sebiriska dvärghamstrar.
nyss började det pipa som in i helv*ete.
jag gick och lyfte på deras hus och gissa vad dom gjorde?!
hm.. den ena hade snoppen ute! (fniss)
jag vill verkligen inte ha flera! absolut inte bebisar!
det är nog med 2. jag måsteju byta vatten varje dag och göra rent buren och det är knappt så jag hinner med det..

nog om det.

bilder saknas fortfarande.. jag tycker inte en blogg är rolig att läsa om det inte finns några bilder med, så jag har tagit med en kamera för att ta lite kort som förhoppningsvis kommer i/på? bloggen. :)

peace/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0