ny blogg!

hej?

ny blogg vareja.. 
 har inte en aning om vad jag ska skriva i mitt första inlägg..
har skrivit en massa grejer, men antingen är dom för töntiga eller för ..konstiga
märks nog att jag inte har haft nån "riktig" blogg.

förlåt för att jag suuuger.
men vem bryr sig?
ingen kommer endå inte läsa min blogg.
tänker inte berätta att jag har skaffat blogg.. än iallafall.
den enda som kommer att läsa den är susanna, min "storasyster"
om hon inte säger något om denna blogg så skriver jag ju egentligen bara med mig själv?
aaah, klart jag kommer berätta för några.
men inte nu.
sen.
när jag har övat på det hära..
                     gonatt.                   


                                     / sofia jönsson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hette din förra blogg då? :))

2011-06-06 @ 10:48:04
Postat av: sv;

hah, kommer jag inte ihåg.

skrev nog bara några få inlägg och glömde sedan bort den. :d

2011-06-06 @ 20:30:13
URL: http://trixiebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0