nästa, karlstad!

titut, im back!

veeeeet, ni har saknat mej!
jag har varit hos amelia så därför har jag inte gjort några inlägg... på typ 1-3dagar? :o
skamligt!
fast det blir värre, ska te karlstad imorgon och sova där några dagar..
sorgligt men sant.

okej. nej, nu ska jag vara seriös.

idag vaknade jag av en hund som nosade mej i ansiktet.. klockan 9!!
amelia passar en hund som heter alfons, en riktig goooding vill jag mena! :b

iallafall, igår när jag nyss hade kommit hade vi dåligt å göra så vi kladdade på oss massa ansiktsfärg och resultatet på det kommer senare, dvs när jag har "importerat" bilderna in i datorn. och när jag väl har gjort det så ska jag ju lägga in dom på bloggen och det är ju inte det enklaste har jag märkt..
ja nu var det ju så att jag la upp en bild på en av mina hamstrar.. xd
men så synns den inte ;o
fattar inte.. jag hade ju gjort alldeles rätt! men nej, såklart så kommer inte bilden upp.. jobbbit!
antingen ser alla den bilden och min dator är seg som fan, eller så har jag väl gjort nåt fel. jag skulle tippa på att datorn är seg. (a'

sorry för att jag inte har svarat på dina kommentarer, stina.
men jag vet inte hur man gör ..ännu..



heidåe :*:*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0