harry potter

har just kollat klart på harry potter och halvblodsprinsen.
skulle egentligen sett den allra nyaste som gick på bio idag..
men johanna fick öroninflammation så det blev inget.
istället laddade vi ner halvblodsprinsen, rekomenderas ej av mig.
eller jo, man kanske ska se alla filmerna innan den, vilket jag inte har gjort.
så jag fattade inte riktigt hela grejen med "halvblodsprinsen" :s
alla HP-filmerna jag har sett är ju skitbra.
lite besviken blev jag. :(

jaja, nu är det dags att sova, gonatt!




Kommentarer
Postat av: johanna

Lägg av! den är ena v dom bästa filmerna som ahr gjorts av hp! förutom den sista som är jättebra (A)



fenixo(å?)rden suger bajs :(

2010-11-24 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0