whaaaat´s up?

jullov nura, dröjer inte länge tills tomten kommer och knackar på.
dock är det inte lika spännande som när man var liten, då var det ju så himla kul med tomten och alla julklappar men, nej, inte nu längre.. 
fast jo,  lite kul äre ju att få klappar ändå. ;)

skönt med snö oxå men liiite för kallt, eller?
lite trist att inte ha något att skriva om..
jag insåg just exakt precis nu att jag inte har något liv för fem öre.
annars skulle jag ju ha någonting att skriva om.. (?)
 
förslag på nåt man kan skriva om? 

någon? 
nä, tänkte väl det.

ja, jag ska försöka att hitta min laddare till min jobbiga kamera och då j'vlar kommer det upp bilder och då blir bloggen genast roligare.. kanske.. ja vi säger så. 



simon :kan vi inte se vem som är uppe längst?
jag: jaaa....


jag: susanna, äru med?
susanna: eh, jaja -.-
simon&jag: jaah xd

nu ska jag gå och koka kaffe. 

löööve








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0