sean banan (L)

GOD JUL!

glömde skriva det igår nämligen.
bra dag, fick b.l.a en mobil och mp4 och massa pengar m.m,  ungefär (?) det jag önskade mig, så jag är nöjd. (;
fast jag blev inte så glad när jag skulle ladda ner musik i mp4an.

sätter mig vid datorn och laddar ner massa låtar och sedan stängde ner allting och gick iväg. :d 
sätter på den och inser att ingen jävla låt har "kommit in" i den!
vände och gick tillbaka, slog liite i tangentbordet och skrek.
HATAR ATT JAG ALDRIG SKA KUNNA FÅ IN NÅN J'VLA LÅT NÅGONSTANS!

kom på mig själv nyss att jag hade spelat om: ett gott nytt jul med sean banan ca 4 gånger :o
jag menar: 
 
Året har gått var du stygg eller snäll
Ska vi fira svennevis eller flippa ikväll?
Kalle Anka klockan tre, hinner inte måste be
inga tomtar i min gran ingen kött från mamma scan
lyssna ät inte den grisen, då munnen luktar fisen
bjuda släkt & massa skrik, pallar inte få panik

fast melodin är ganska go iallafall..
ni som inte har lyssnat på den borde göra den, hahahah älskar texten...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0